Moto Guzzi V85 TT Police

V85 TT este spiritul Moto Guzzi, pentru orice drum si orice calatorie.

Aproape un secol de tradiție, pasiune, succes comercial și sportiv; un secol de motociclete magnifice, construite în Mandello del Lario, combinând cele mai noi tehnologii. Moto Guzzi V85 TT are o identitate puternică ce echilibreaza stilul clasic cu tehnologii de ultima generatie. V85 TT este un clasic enduro.

In ADN-ul proiectului V85 TT sunt regasite simplitatea, ergonomia si practicalitatea, valori tipice pentru motociclete enduro din anii 80.

Moto Guzzi V85 TT își atinge obiectivul de a combina un stil bazat pe valorile menționate cu nevoile unui enduro de turism modern.

Proiectat cu proporții accesibile pentru riderii de toate dimensiunile și experiența, V85 TT asigură o călătorie optimă pentru pilot și pasager. Motocicleta este confortabilă în doi, chiar și la sarcină maximă. Protecția la vant este asigurată de un parbriz din Plexiglas dezvoltat in tunelul aerodinamic; protectiile instalate pe ghidon protejează mainile împotriva intemperiilor și a frigului, ajutând la transformarea modelului V85 TT într-un partener ideal în orice anotimp. Designul rezervorului de 21 de litri (capabil să garanteze o autonomie de peste 400 km) revine la tradiția motocicletelor Moto Guzzi, echipate pentru raliurile africane.

Au fost efectuate cercetări extinse în definirea zonei de contact cu scaunul, pentru a asigura un confort optim în timpul deplasarii și libertatea de mișcare atunci când se sta în picioare în timpul călătoriilor de tip off-road. Saua este la 830 mm de la sol, permițând picioarelor să atingă cu ușurință solul.

Șasiu: pentru cea mai mare plăcere și ușurință de condusExpertiza Moto Guzzi de a construi un șasiu superb este încă o dată confirmată cu modelul V85 TT.

Capacitatea motorului este de 853 cc. Cel mai modern dintre toate motoarele din gama, se poate lauda cu un raport de aproape 100 CP / litru, un cuplu maxim de 80 Nm la 5.000 rpm din care 90% este disponibil deja la 3750 rpm.

Pentru a face viața la bord mai ușoară și mai sigură, Moto Guzzi introduce cinci moduri diferite de călătorie pe V85 TT: Road, Rain și Off-road. Fiecare dintre aceste moduri de călătorie corespunde unei cartografii diferite a motorului.

  • Road: proiectat pentru o călătorie fără probleme, păstrând în același timp un element de distracție. Prezintă un nivel mediu de calibrare a controlului tracțiunii MGCT, ABS activ pe ambele canale și un răspuns rapid la accelerație.
  • Rain: ideal în situații de aderență redusă, pentru a asigura o siguranță maximă în timpul călătoriei. Prezintă un nivel mai ridicat de calibrare a controlului tracțiunii, ABS activ la ambele roți și un răspuns mai ușor la accelerație.
  • Off-road: conceput pentru a profita la maxim de șasiu și motor în timpul exploatărilor off-road. Prezintă nivelul minim de intervenție pentru controlul tracțiunii, sistemul ABS activ numai la roata din față, cu calibrare dedicată (și cu posibilitatea de dezactivare a roții din față), împreună cu o reacție mai ușoară a accelerației, asistată de o mai mare frânare a motorului.
  • Sport: conceput pentru un mers sportiv
  • Custom: ajustare individuala a parametrilor

V85 TT este de asemenea echipat cu sistem de control al vitezei de croazieră, astfel încât o viteză prestabilită poate fi menținută fără a acționa asupra acceleratorului.

Toți parametrii de deplasare pot fi controlați prin panoul de instrumente digitale complet cu afișaj TFT.

Moto Guzzi V85 TT prezintă MOTO GUZZI MIA, noua platformă multimedia Moto Guzzi, care permite conectarea unui smartphone la vehicul. Poate fi utilizat pentru a reda muzică și pentru apeluri telefonice cu ajutorul unui interfon de casca. De asemenea, introduce o funcție de navigare pe displayul TFT.

O gamă largă de accesorii, proiectate și create de Moto Guzzi. Perechea de cutii laterale din aluminiu de 1,5 mm, este ultra-rezistentă și spațioasă (cutie stânga de 33 de litri, cutie dreapta de 39 de litri).

Solicită ofertă

Specificații

Dotări
Accesorii
O gamă largă de accesorii, proiectate și create de Moto Guzzi. Perechea de cutii laterale din aluminiu de 1,5 mm, este ultra-rezistentă și spațioasă (cutie stânga de 33 de litri, cutie dreapta de 39 de litri).
Cutie aluminiu
Cutia din aluminiu(top box) de 41 de litri ultra-rezistentă și spațioasă.
Parbriz
Parbriz înalt
Cricul central
creat în oțel vopsit astfel incat sa reziste la diferite condiții meteorologice, a fost proiectat pentru a respecta cele mai stricte standarde de siguranță și rezistență.
Amortizoarele Ohlins
cu compresie reglabilă, rebound și preîncărcarea arcului, oferă un confort maxim și siguranță în toate situațiile
Protectii laterale cadru motor
Creat din tuburi de oțel, protejează în mod special motorul și picioarele pilotului.
Leviere frana si ambreiaj
prelucrate din material solid, îmbunătățesc ergonomia oferind reglarea pe patru poziții.
LED-uri suplimentare
cu un corp de aluminiu și o dimensiune limitată, luminile utilizează o putere limitată. Acestea se integrează perfect cu motocicleta și permit o mai mare vizibilitate și siguranță în timpul călătoriei pe timp de noapte.
Oglinzile retrovizoare
se pliază în direcția ghidonului, pentru a reduce volumul în timpul utilizării off-road.
Protectie noroi
Creat din material plastic tratat, este montat pe cutia de vitezei și protejează motorul de pietre și apă.
Pneuri Sport Adventure
Michelin Anakee Adventure
Protecția far
o foaie din policarbonat anti-impact, rezistent la zgârieturi. Protejează farul de orice impact sau deteriorare accidentală. Este deosebit de util pe rutele de teren off road.
MOTOR
Tip
90 ° V, două supape pe cilindru (admisie de titan).
Răcire
Aer
Capacitatea motorului
853 cc
Alezaj și cursa
84 x 77 mm
Raport de comprimare
10,5: 1
Putere maximă
76 CP (59 kW) la 7 750 rpm
Cuplu
82 Nm la 5.000 rpm
Sistem de alimentare cu injectie electronică
Ø 52 mm, Ride-by-Wire
Capacitatea rezervorului de combustibil
21 litri (inclusiv rezerva de 5 litri)
Norma de poluare
EURO 5
Consumul (ciclu WMTC)
4,9 l / 100 km
Emisii de CO2 (ciclu WMTC)
118 g / km
Transmisie
Ambreiaj
un singur disc uscat
Transmisie
6 trepte
Raportul dintre rapoartele de viteză
Viteza 1 16/39
1: 2,437
Viteza II 18/32
1: 1,778
Viteza III 21/28
1: 1,333
Viteza IV 24/26
1: 1,083
Viteza V 25/24
1: 0,960
Viteza VI 27/24
1: 0,889
ŞASIU
Cadru
tubular din oțel de înaltă rezistență
Suspensie fata
41 mm furca hidraulica telescopica, cu pretensionare reglabila al arcului si revenire hidraulica
Cursa roată față
170 mm
Suspensie spate
Mono- amortizor în partea dreaptă, pretensionare reglabilă cu arc și revenire hidraulica
Cursa roții spate
170 mm
Frână față
Două discuri din oțel inoxidabil de 320 mm, Etrier Brembo radial-cu 4 pistoane opuse
Frână spate
Ø 260 mm disc din oțel inoxidabil, Etrier cu 2 pistoane
Roți cu spițe
tubless
Janta față
2.50 “x 19”
Janta spate
4.25 “x 17″
Anvelopa fata
110/80 – R19 ”
Anvelopa spate
150/70 – R17 ”
SISTEM ELECTRIC
Generator
A / C 430 W
Tensiunea sistemului
12 V
Baterie
12V – 12 Ah
DIMENSIUNI
Înălțimea șa
830 mm
Greutate gol
208 kg
Greutate proprie *
228 kg
* Greutate cu motocicleta gata de utilizare, cu toate fluidele de lucru si 90% combustibil.
Item added to cart.
0 items - lei